söndag 1 november 2009

Scream Awards!


Hejsan! Såg ni på Scream Awards igår nu då? Det gjorde jag! Det var toppen men det enda jag trånade efter va Taylor, så fort jag trodde det var han som skulle komma upp höll jag på att svimma?! Gisses XD Och så fick ju den svenska Alexsandes Skarsgård (som spelar i True Blood) ett pris! Det var faktiskt jättekul att se och så drog han ett skämt om att hans träslöjdslärare som han hade i femman här i Sverige borde få detta pris för att han var elak (det var för den bästa skurken) hahah. Men i alla fall, jag är glad att jag satt uppe och tittade på detta det var kanon (Y) =) jag hittade ett klipp på youtube där någon spelat in när Taylor pratade, det gjorde jag med, men det blev inte så bra ^^ här får ni som inte såg se i alla fall =)



Och sen en video på Taylor när han blir intervjuad (tror det är efter Scream Awards)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top