lördag 31 oktober 2009

Ironiskt värre X)





Hello! igår hände något irriterande! Som ni säkert vet så har jag börjat med "dagens skådis!". Något som jag först tvekade på om jag skulle börja med det, eftersom jag kanske inte kan/hinner skriva varje dag, eller om datan möjligen skulle gå sönder (efter som våra datorer alltid gör det) men jag tänkte äsch! det fixar jag då! Men förstås så gick det inte att sätta på datan igår! Jag blev tokig och tänkte "jaha detta var ju ironiskt" och både skrattade och var sur, eftersom datan alltid ska krångla! Men vi får helt enkelt göra som så att det blir två dagens-skådisar idag! =) det gör inget va? =) Fresten, är det nån mer eller är det bara jag som ska titta på när Taylor tar emot pris på kanal5 klockan 00.45? Jag måste tvinga mig själv att sitta uppe, för vad gör man inte för att få se sin idol? ja ibland kanske lite för mycket...men jag längtar!! det blir höjdpunkten denna helg =) Ha de!

Gårdagens skådis:
Jackson Rathbone

Född: 21 december 1984
Bor: Los Angeles, USA
Spelar i Twilightsaga: vampyren Jasper Hale, Alices man

Kul att veta: Jackson föddes i Singapore och har bott i Jakarta, London, Conneticut, Michigan, Kalifornien och Texas innan han flyttade till LA för att försöka sig på en karriär som skådespelare
När han inte filmar: spelar Jackson i ett band som heter 100 Monkeys

Idoler: Jackson erkänner att han är helt betagen av January Jones i serien Mad Men. Hans band har skrivit en sång till henne!




Dagens Skådis:
Jamie Campbell Bower

Född: 22 november 1988
Bor: London, England
Spelar i (New Moon): Caius Volturi, en av Volturiklanens tre ledare
Andra roller: Jamie är mest känd för sin roll som Anthony i Sweeney Todd. Snart syns han i "Harry Potter och dödsrelikerna" , där han spelar Gellert Grindelwald
Kul att veta: Tidigare var han medlem i National Youth Music Theatre i London, men känner att film är en mycket större utmaning än teater och vill gärna göra mer film
Förebilder: Jamie säger att det var Tim Burtons och Jhonny Depps filmer som fick honom att förstå vad bra film var. Tur att han fick vara med i en då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top