fredag 6 november 2009

Dagens skådis äääääär:



Alex Meraz!!

Född: Den 10 Januari 1985, Mesa, Arizona, USA
Yrke: dansare, skådespelare
I New Moon: Meraz kommer att spela en hetlevrad varulv vid Namnet Paul i den kommande filmen New Moon, uppföljaren till 2008's Twilight.
Privatliv: Han är gift med sin vietnamesiska-amerikanska fru, Kim. De har en son som heter Somak.
Andra filmer med Alex:
2005 The New World-Core Warrior, Film
2007 Two Spirits, One Journey-Luke Short, Film
"Dancing with Spirit"-Here on Earth-Dancer, TV
2009 We Shall Remain-Warrior, TV
The American Experience-Warrior, TV
New Moon-Paul, post-production
2010 Eclipse-Paul, post-production
Kroppstyp:184cm / Vältränad- jo det har vi sett! XD
Religion: Annat
Stjärntecken: Stenbock
Sysselsättning: keeping a promise to my family
Gå gärna in på hans Myspace:
http://www.myspace.com/nomak1000, därifrån fick jag mycket information, där står också att han är singel, men en annan källa påstår att han är gift och har en son? jag har faktiskt ingen aning :P men om nån vet/kan ta reda på det vore det kanon! Jag kanske ska prova att skriva till honom på Myspace? =)

P.S Efter som han även dansar, tänkte jag lägga in ett kort videoklipp på det =)

Jag säger bara: OH SHIT! O MY GASH! COOLT! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top