fredag 4 december 2009

17 också!!


Hej på er!! Just nu e jag inte så glad ... ;( för jag hittade just den här artikeln hoss BreathingTwilight:s blogg:

"OME!
PÅ FREDAG (DEN 4 DECEMBER) KOMMER EN HEMLIG-TWI-GÄST ATT HÄLSA PÅ RADIO PROGRAMMET "THE VOICE" SOM SÄNDS PÅ KANAL 5 PÅ MORNARNA,

DEN HEMLIGA GÄSTEN KOMMER ATT VARA MED RUNT 07.25 PÅ FREDAG :D

(men vi kanske redan kan lista ut vem det kommer att vara...)"

Och gissa vad?! Jag kunde inte se det!!! EFTERSOM JAG SOV!! och inte var medveten om detta! Jisses vad Ironiskt, verkligen synd ; /, men ska se om jag kan titta på programmet på kanal5:s sida elr nåt ; ) och det kommer ju säkert vara massvis med videor från programmet på YOUTUBE kan jag tänkta mig, med alla dessa Sweden-Twi-Fans! :D We live forever <33! src="http://signatures.mylivesignature.com/54487/336/FE17A2C56703AD2CE80A3038904C5DF4.png" style="border: 0pt none ! important; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; -moz-background-clip: border; -moz-background-origin: padding; -moz-background-inline-policy: continuous;">

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top