onsdag 18 november 2009

Såhär har vampyr-succén förändrat kändisarnas liv!


Robert:
"Jag tror inte att mitt inre har ändrats överhuvudtaget. Förutom att jag blir igenkänd lever jag i princip exakt som jag gjorde förut. Men det är nog något fel med min nacke, det är därför jag tittar ned så ofta. Jag tror inte någon av oss förstod att filmen skulle bli en så stor succé."

Taylor:
"Mitt schema har blivit mycket mer fullspäckat, det är helt galet. Ingen utav oss förstod hur stort det här skulle bli och det har hänt väldigt mycket sedan förra året."

Kristen:
"Jag har klippt mig."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top