onsdag 4 november 2009

Rob:


Robert var i Tokyo i går för att marknadsföra "Twilight"-uppföljaren "New moon"


Robert Pattinson, 23, må ha dyrkande tjejer efter sig vart han än går och ständigt toppa listorna över de sexigaste männen, men själv tycker han att han är allt annat än het.
— Jag ser ut som en idiot. Mitt ena ben är längre än det andra, säger han till Vanity fair.
”Twilight”-stjärnan har tidigare arbetat som fotomodell, men Rob tyckte aldrig att han var särskilt duktig.
— Jag var fruktansvärd. Jag var visserligen väldigt lång, men jag såg ändå ut som en sexåring
(starlouge)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top