lördag 14 november 2009

Data-krångel


Hejsan alla Twifans! Nu har "min" dator börjat krångla igen, igår fick jag inte på den överhuvudtaget och kunde därför inte skriva något inlägg :( Så nu har pappa köpt nya delar till vår gamla dator (-.-') och fixat så jag kan i alla fall blogga :D Men jag kan inte lägga upp bilder :( så därför tänkte jag vänta med att skriva om "dagens skådis" tills det är fixat, jag har inget vettig/bra/realistisk förklaring till varför än att det ser roligare ut än bara text, och för dom som inte heller vet hur personen ser ut (går lätt att söka på google, menmen XP) Jag ber verkligen ursäkt för detta men försöker göra så gott det går :) Tack alla ni läsare som läser denna blogg :D Tusen tack!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top