söndag 6 december 2009

Min Twilight önskelista :)


Snart e det jul :D och självklart önskar jag mig en hel del Twilight-grejer!! Men jag skulle kunna önska mig 100 gånger så mycker, det här e bara början, tur att jag ska få ett större rum hahah! Jag önskar mig också fyra stycken Twilight-skrivböcker, med text och dikter ifrån den tillhörande boken och vissa bilder i från filmerna, men man kan också skriva i dom, jag vet inte riktigt än vad jag ska göra med dom, dom är ju så fina i sig själva, men jag funderar på att skriva egna "TheTwilight Saga" baserade dikter, jag gillar sånt, eller klistra in bilder/"annonser" om Twilight, vad tycker ni? grejerna kommer från www.discshop.com, gå dit om du vill se fler Twilightgrejer, böckerna finns på "AkademiBokHandeln", och det finns även lite sådant på cdon.com!






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Du måste vara inloggad på den profil du väljer när du ska kommentera, t.ex google-konto.

 
www.Team-Jake.Blogspot.com creditosbtemplates creditos Templates by lecca 2008 .....Top